Zajęcia

Super brzuch,
uda, pośladki

Zajęcia ukierunkowane na spalenie tkanki tłuszczowej. Masakryczny trening tych partii ciała, na których nam najbardziej zależy. Zajęcia prowadzone są w tempie zmiennym, poprzedzone 10 minutową rozgrzewką, zakończone 5 minutowym strechingiem. Są to zajęcia wzmacniająco – kształtujące. Jeśli chcesz mieć płaski brzuch, szczupłe uda i jędrne pośladki – ten trening jest dla Ciebie!

Fitness 50+

To zajęcia na piątkę z plusem. Zaczynają się od rozgrzewki z prostą choreografią, następnie przechodzą do ćwiczeń ogólnorozwojowych, wzmacniających i kształtujących całą sylwetkę, kończą się zaś ćwiczeniami rozciągającymi i relaksującymi. Wykonywane ćwiczenia nie obciążają kręgosłupa, są bezpieczne a intensywność jest odpowiednio dostosowana do wieku i możliwości ćwiczącego.

Step+shape

Zajęcia choreograficzne, prowadzone na stopniach w rytm muzyki. Trening o średniej i wysokiej intensywności, spalający tkankę tłuszczową, kształtujący przede wszystkim mięśnie nóg i pośladków.

Tabata

To unikalny program rozwijający wydolność aerobową i anaerobową. Podkręca metabolizm i stymuluje spalanie tkanki tłuszczowej, jeszcze długo po zakończeniu zajęć. Ćwiczenia wykonywane są w rundach 4 minutowych, 20 sekund z maksymalną intensywnością i przerwą 10-cio sekundową oraz jedno minutową pomiędzy rundami. Całość tworzy trening interwałowy, w którym wykorzystuje się napięcia izometryczne, ćwiczenia kardio i siłowe. To trening, który daje spektakularne efekty, to marzenie każdej dbającej o sylwetkę i kondycję fizyczną osoby.

Fit mix

Proste kroki taneczne, ciekawe kombinacje ruchów i motywująca muzyka stwarzają atmosferę świetnej imprezy i porywają do zabawy. Zajęcia poprawiają kondycję, napawają optymizmem i wprawiają w doskonałe samopoczucie, które zostaje na długo poza zajęciach. Miły akcent przed rozpoczynającym się weekendem. Fit mix nie męczy, a pobudza i dodaje energii. Czysta przyjemność!

Piloxing

Zajęcia łączą w sobie elementy pilates w pozycji stojącej z elementami boksu i tańca. Trzy kompatybilne następujące po sobie rodzaje sekwencji, tworzą w całości trening interwałowy. Lekcja zaczyna się od intensywnych ćwiczeń bokserskich, następnie przechodzi się do tańca, który łączy się z elementami pilates. Podczas lekcji koncentrujemy się na oddechu. Opcjonalnie można używać rękawic z obciążeniem, które dodatkowo modelują ramiona.