Zajęcia

Super brzuch, uda, pośladki

Zajęcia ukierunkowane na spalenie tkanki tłuszczowej. Masakryczny trening tych partii ciała, na których nam najbardziej zależy. Zajęcia prowadzone są w tempie zmiennym, poprzedzone 10 minutową rozgrzewką, zakończone 5 minutowym strechingiem. Są to zajęcia wzmacniająco – kształtujące. Jeśli chcesz mieć płaski brzuch, szczupłe uda i jędrne pośladki – ten trening jest dla Ciebie!

Fitness 50+

To zajęcia na piątkę z plusem. Zaczynają się od rozgrzewki z prostą choreografią, następnie przechodzą do ćwiczeń ogólnorozwojowych, wzmacniających i kształtujących całą sylwetkę, kończą się zaś ćwiczeniami rozciągającymi i relaksującymi. Wykonywane ćwiczenia nie obciążają kręgosłupa, są bezpieczne a intensywność jest odpowiednio dostosowana do wieku i możliwości ćwiczącego.

Step + shape

Zajęcia choreograficzne, prowadzone na stopniach w rytm muzyki. Trening o średniej i wysokiej intensywności, spalający tkankę tłuszczową, kształtujący przede wszystkim mięśnie nóg i pośladków.

Tabata

To unikalny program rozwijający wydolność aerobową i anaerobową. Podkręca metabolizm i stymuluje spalanie tkanki tłuszczowej, jeszcze długo po zakończeniu zajęć. Ćwiczenia wykonywane są w rundach 4 minutowych, 20 sekund z maksymalną intensywnością i przerwą 10-cio sekundową oraz jedno minutową pomiędzy rundami. Całość tworzy trening interwałowy, w którym wykorzystuje się napięcia izometryczne, ćwiczenia kardio i siłowe. To trening, który daje spektakularne efekty, to marzenie każdej dbającej o sylwetkę i kondycję fizyczną osoby.

Trening obwodowy

Trening interwałowy, wzmacniający. Redukuje tkankę tłuszczową w problematycznych strefach: brzuch, biodra, uda. Systematyczna praca ujędrni ciało i wypracuje piękna sylwetkę.

Full Body Workout

Jest to trening siłowy, którego celem jest wzmocnienie wszystkich partii mięśniowych podczas jednej sesji treningowej. Na treningu tym będziemy wykorzystywać ciężar własnego ciała, gumy, piłki oraz dodatkowe obciążenia. Będziemy również zmieniać intensywność w zależności od wykonywanej ilości powtórzeń w serii. Naszym celem jest wzmocnienie całego ciała i wyrobienie wytrzymałości.

AREOBIK - step by step

Zajęcia oparte na poprawie wydolności
fizycznej, wzmocnieniu układu krążeniowego z wykorzystaniem kroków
fitnessowych w areobiku. Mające na celu zredukować masę ciała i poprawić
wygląd sylwetki oraz dostarczyć mnóstwa endorfin z domieszką ćwiczeń
opartych na napięciach poszczególnych partii ciała pracy w tempie
3:1,2:1,1:2,1:4,1:3.

Trening siłowy

To trening, w trakcie którego wykorzystuje się ciężar własnego ciała. Jego celem jest spalenie tkanki tłuszczowej, ukształtowanie umięśnionej sylwetki i poprawa siły ćwiczącego. Trening siłowy bez sprzętu jest przeznaczony praktycznie dla każdego, także dla osób, które nie mają czasu na systematyczne treningi.

Pierwszy taniec

Chcecie zrobić wrażenie na gościach weselnych? Marzy Wam się zatańczenie pięknego pierwszego tańca? Przyjdźcie do nas! W zależności od Waszych upodobań i możliwości dobierzemy odpowiednią choreografię. Jeśli nie macie wybranej piosenki – pomożemy ją znaleźć. Zależy nam na tym, byście dobrze czuli się podczas pierwszego tańca!

Bikini body

To zajęcia na które fajnie przyjść z przyjaciółką. Trening jest połączeniem ćwiczeń siłowych i takich które podnoszą nam tętno. Połączenie to daje nam na koniec oprócz rozwijania danych grup mięśniowych także porządku wycisk typu cardio. Dlaczego z przyjaciółką, a to dlatego że jest zaplanowany w formie baz na 2 osoby co ma mega wpływ na waszą efektywność nutka rywalizacji i dopingu bliskiej osoby to idealne połączenie.

Strenght & Power

Trening nastawiony na wzmocnienie wszystkich partii mięśniowych, a następnie wygenerowanie jak największej mocy, czyli wykorzystanie siły w jak najkrótszym czasie. Będziemy pracować w izometrii (czyli stałe napięcie mięśnia) oraz wydłużać tempo danych ćwiczeń (wydłużona faza ekscentryczna), a następnie w seriach łączonych generować moc. Krótka lecz bardzo intensywna praca.

Mini Band Training

Zajęcia ogólnorozwojowe, wzmacniające, z użyciem specjalistycznych gum MiniBand. Gumy stawiają opór podczas ich rozciągania przez co mocno aktywują daną partię mięśniową do pracy. Dzięki takiemu treningowi możemy zbudować mięśnie całego ciała w całkowicie bezpieczny sposób.

Power Pump

Trening z wykorzystaniem sztangi, hantli, talerzy, stepu oraz maty. Regularne ćwiczenia zapewnią poprawę siły i wytrzymałości mięśni (bez ich nadmiernego przyrostu), wzrost kondycji i przyspieszenie metabolizmu. Trening mogą wykonywać zarówno osoby początkujące, jak i zaawansowane – obciążenia są dostosowywane do możliwości i potrzeb
trenującego.

Perfect Body

Kompleksowo zadba o rozwój wszystkich partii mięśniowych. Opiera się na ćwiczeniach zarówno z ciężarem własnego ciała, jak i z wykorzystaniem dodatkowego sprzętu, jak sztanga, hantle, gumy, step itp. – możliwości są nieograniczone! Dzięki temu trening daje wszechstronne korzyści: zwiększenie siły, poprawa wytrzymałości, wysmuklenie sylwetki. A do tego dostajecie potężna dawkę endorfin!

Strong Body

Ćwiczenia o zmiennej intensywności mające na celu
wzmocnienie i wymodelowanie sylwetki. Angażujemy do pracy wszystkie
partie ciała, szczególnie te problematyczne.

Cardio

Iintensywny trening, dzięki któremu spalicie mnóstwo kalorii, poczujecie zastrzyk endorfin. Trening tego typu wspomaga spalanie tkanki
tłuszczowej i podkręca metabolizm.

HIGH HEELS

Na tych zajęciach z pewnością poczujesz się stuprocentową kobietą! Nauczysz się zmysłowych ruchów i niezwykle kobiecych, przepełnionych seksapilem choreografii. Taniec w butach na obcasach pozwoli Ci lepiej poznać możliwości własnego ciała. Pozytywnie wpłynie też na Twoją kondycję fizyczną, zwinność i koordynacje ruchową.

Cellu Stop

Zajęcia o umiarkowanej intensywności. Low Impact.
Ćwiczenia ukierunkowane są na kształtowanie problematycznych partii kobiecego ciała: brzucha, ud, pośladków i łydek.

FitBall

Spokojne zajęcia z wykorzystaniem dużych piłek. Celem realizowanym podczas ćwiczeń będzie kształtowanie i doskonalenie: koordynacji, równowagi i gibkości. Dodatkowym atutem jest zapobieganie skutkom siedzącego trybu życia przez rozciąganie struktur przykurczonych oraz wzmacnianie partii osłabionych.

ZDROWY KRĘGOSŁUP

To zajęcia na których wykonujemy ćwiczenia wzmacniające mięśnie
posturalne. To trening polecany dla każdego bez względu na wiek czy
poziom aktywności fizycznej. Ponadto odpowiednio dobrane ćwiczenia
wzmocnią mięśnie pośladków, brzucha i pleców. Często wykorzystuje się
pracę w parach, z piłką, z kijkami lub niewielkimi ciężarkami.